Sunday, June 6, 2010

stories of a not so friend

sangat bosan hari nih.
haha.tapi tdi chat dgn ridzuan.
ewww..kau mhu diet kan?harap bjayer lah yer.
dan aku nasihat kan kau,rambut kau tuh ader lah risiko bg murid mahmud.
tapi tak nafi ah,kau pny rmbut semart.:))
ahha.share vid.siut jer ah vid tuh.
dan seperti biase dy akn ckp pasal musuh ktat aku.(IZZANY ZULKIFLI)
ader lak ckp aku adik bradik dia.no way.
die adlah musuh pling teruk pnah kau ader.
haha.ewan ckp kitorg gduh mcm budak kcik.
sb dlu men bling2 botol air lah.
dan die pnah cemar kan name baik aku sbg pngawas!aggghhh.
nasib bek aku dah pindah skolah.
n for nadirah hasnol,my robert is so handsome than ur jieber.huhuhu

p/s:mereke sume g lake garden.tapi saye tak ekut.ahahah.na stay dpn lptp.ngeee..
gpn pnas lah.

No comments:

Post a Comment

whatcha say ?