Thursday, September 2, 2010

:D

~Hari ni aku tak pergi sekolah.malas betul.ader kh.heeshh.sangat membosankan.tolong atok cat pagar lagi best tadi.hehe.aku tak siap cat pun.panas sangat.tak tahan.ouh yer...tadi hazim hantar dodol dekat rumah aku.sbb dia malas bagi esok.(berat.byk sgt tempahan).lagi pun.hazim,naufal dengan amir nak jmpe makngah.bincang pasal logo kelab photographer.banyak idea dapat kalu bincang same2.yeah!aku dah hbis baca buku dear yayah(dua buah) dengan hai suria.best lah jugk.sara,bile awk nak pulangkan buku diari mat despatch saye?hehe.btw,aku suke bace komik yg diterjemah dri bahasa jepun,korea ke bahase melayu,HARRY POTTER(sudah tentu),n cerita2 teenager.teringin nak bace Twilight.tapi tebal sgt.tak daye nak bce.nak bce no4 jer.yg lain dah tgk citer.hehe.aku tak minat novel cinta.tak tahu kenapa.tak leh masuk.adakah aku pelik kerana tak bace novel camtuh?kawan2 dekat MSR dulu cakap aku plik sbb tak minat novel cinta.ahaha.dah tak minat.nak buat caner.:P

No comments:

Post a Comment

whatcha say ?