Wednesday, November 10, 2010

jamuan !


~weeeee.hari ni jamuan ! best lah.even tak ramai yang datang.hoho.tadi aku bawak lens baru.tapi balik ambil yang lame.tak reti pakai yang baru tuhh.huahhh.weeeee.then pkul 10.45 camtuh puan chiew datang.kami pun start lah berjamuan :) puan chiew geok soo said : "even awak semua suka bising dan main-main.awk masih mampu kekalkan prestasi yang baik.i love teaching all of you and i hope we'll meet again next year"hoho.sayang puan chieew larhh.nik peluk puan chiew.then start makann.aku makan sausage dengan cake je.sebab aku tak makan pedas.hoho.dah balik jamuan,aku,hazim,naufal,amir,adilah and nik tasnim pergi makan cendol dekat taman melur(hari tu aku tak ikut dorg sebab ader makhluk lain yang ikut.huh ! tak suka betul)dalam pukul 2 camtuh kami pun balik....

No comments:

Post a Comment

whatcha say ?