Friday, November 26, 2010

largest guitar perfomance (universiti kebangsaan malaysia)




~howiiee.assalamualaikum semua.dah seminguu tak update blog.wahh.ni sebab aku pergi ukm.untuk main guitar.(guitar 5 je)best lah.ikuti hari-hari kami di sana ya.baca2 :D
haaaa.aku siap-siap pagi tuh,dlam pukul 7.15 macam tu aku pergi sekolah dengan faziha.tumpang dia.sebab family balik kampung.dah sampai sekolah,cikgu panggil nama then kami bertolak lahh.excited sangat-sangat.dah samai tuh,kami pergi makan dulu.after that,berkumpul dekat dectar.lepas bagi penerangan semua,kami check-in bilik.sepatutnye sebilik dengan nik tasnim.tapi ada seorang manusia gila bernama zafira(bodoh gila pmpuan ni) nak satu bilik dengan nik.takpe2.tak kisah.aku sebilik dengan yusrina.best2.selepas bermula lah latihan :P
sepatutnya kami main playcard untuk 1malaysia.tapi guitar tak cukup orang.'BIDAN TERJUN MAIN GITAR'.ahahah.tapi,alhamdulillah boleh main lagu tu.1000 gitar dan malaysia inovatif.
haihhh.makan maggi tipa2 malam.ahahah.bergosip.aku,begum,yusrina,afrina,zarita.best lah.macam-macam kami borak.tergelak-gelak.nak pecah perut tahuu ! kesian begum,selalu buat dia touching.alala.bukan apa.begum cakap kami tak pahamm.hoho.
masa raptai uh.ada la kan sorang pmpuan ni.memang cam bodoh,gila ah.dia langgar aku.dia yang nak cari pasal dgn aku.blah lah.dh lah kering.ZAFIRA SAKAI.atau nama fb nya yaya mcflurry.errr.please lah.jenis perempuan tak da standard macam tuh.tak der masa aku nak gaduh dengan dia.mentaliti kampung la weii :P menggedik dengan lelaki.ahahah.kesian aku tengok bila lelaki tu nak tak nak je ckp dgn kau.dah lah ckp bahasa inggeris slah.'WE WANT BACK'(dia nak ckp dia nak balik)slah la wei ayat kauu.kesian betul aku tengok.setakat perempuan tak ada standard mcm kau.aku tak takut pun lah.gedik lebih.aku rasa sngat bersimpati pada kau.macam orang tak cukup makan,perasan lawa,kering,muka cam apa jer.hohoo.aduhai.pecah perut gelak.dia ckp aku takut dgn dia sbb aku tak layan dia.apa motif la wei aku nak layan pmpuan mcm kauu.TAK SEDAR DIRI.
hahaha.okayy.tiba hari malaysia inovatif.kami pergi stadium putera bukit jalil diiringi oleh polis.ahah.macam vvip pulak.malam tuh rasa enjoy sangat.best.main guitar ramai-ramai.kami tak kan lupa kenangan dekat u.k.m.best :D
okayyy.tiba lah hari untuk pulang..sedih la jugak.tak dpat borak smpai puul 3 pagi.apa-apa pun.BEST.

No comments:

Post a Comment

whatcha say ?