Monday, November 15, 2010

last day !

~hooo.aku demam.tapi oleh kerana hari ni last day dekat sekolah,aku gagahkan jua badan ni.hoho.okayy.untuk kem kebangsaan nanti aku naik bas no 3.nasib baik amirah fadilah,amirah begum,nik tansim and fatin naqiah naik bas yang sama.hurmm.nadira hasnol tak pergi.herrrr.tak best lah kau tak da yang.lepas dah tengok no bus,kami pun pergi main badminton.aku main sekejap saja.takk larat lah.then,dalam pkul 10.30 macam tu,hazim datang.aku bagi pendrive dia dan dia bagi aku seluar slack.howwwiiie.nice lah seluar tuh.dah 'oter'.okayy.lepas main badminton,kami pergi lah makan cendol.hoho.aku minum cendol dan air kelapa.demam2 minum ais.haha.dah sampai sekolah aku mintak tolong ngah ambil.tak larat nak jalan balik rumah. :)

No comments:

Post a Comment

whatcha say ?