Tuesday, November 2, 2010

mural dah siap !

~wawhhh.mural kami buat dah siap akhirnya.lawa lah(masuk bakul angkat sendiri ouh).hah.berjaya jugak buat.pengetua kata lawa.dia nak kami buat lagi satu.haha.akn dipertimbangkan.best lah hari ni.tadi lepak kat bilik seni.hazim dan amir edit gmbr,cikgu hanilah mntak tlgg.uahh.cikgu hanilah tny aku dengan hazim adik beradik ke?cikgu,muka kami same erk?balik tadi,dorang g mkn cendol.aku malas lah pergi.ingat kami-kami je.rase uncomfortable lah ade org lain.ramai2.(aku tak reti bergaul).amir ckp aku tak reti senyum.muka masam jerr.ape lah kauu ni amir.kate aku senyum terpkasa.mana ader.hazim pun mnyokong,dgn mngatakan aku memilih kawan..kne lah pndai pilih kwan,kalau tak nanti terjebak dgn bnde2 yg tak elok lak.

No comments:

Post a Comment

whatcha say ?