Thursday, December 16, 2010

JOGGING !



~Hari ini pergi jogging dengan mat hazim dan si dira.pukul tujuh dah bangun.lepas tu gerak dengan hazim.
dari tasik ke carrefour jogging (tapi berhent2) tak larat lah ! hhoo.sampai carrefour dalam pukul 7.45.tunggu dira japp.
then pergi bukit belacan ! awww ! mandi sungai ! ahah . wee. pakcik guard tu takda lagi.masuk free.jimat-jimat.lepas tu aku dan dira pun segera lah mandi.hazim takut air ! bukan apa,time tu air sejuk lagi.yelaa en.orang tak biasa mandi air sejuk.
haha.after dah puas mandi,lepak atas tembok japp.tak sangka,boyfie aku si hazim ni suka bergosip yaa.sume bende dia tahuu.ahah ! ni haa,dira menyoal siasat(adalah pasal someone,something).howiiee.tak sangka.hazim,dulu hang copule dgn budak2 yg hott.hahah.aku sorang tak hott.eeleeh -..-
lepas tu sambil berjalan pun bergosip.yelah.aku ni banyak tak tahu.citer pasl mase sekolah rendah dan apa2 yang terjadi dlm tahun ni aku tahu laa .(same skolah rndah,tapi saya tak sedar kewujudan anda mat hazim)aha.
smpai dekat depan pintu pagar bukit belacn tu pun bergosip lagii.haih.lepas tu,kitorang pergi makan dekat kedai mamak (fatimah ghous) makan roti canai lahh.lepas tu jalan smpai depan carrefour dan tunggu taxi.okayy.lepas tu balik.

No comments:

Post a Comment

whatcha say ?