Thursday, October 6, 2011

PERKHEMAHAN PANDU PUTERI REMAJA DAN RENJER DAERAH LANGAT





~Assalamualaikum.waaahh.lama tak update post :) maklumlah agak sibuk dengan nak exam.camp lagi.23 haribulan sehingga 25 haribulan september hari tu,aku pergi kem PANDUPUTERI REMAJA DAN RENJER DAERAH HULU

LANGAT.sekolah kami ada dua orang renjer(aku dengan afrina aysira) dan 5 orang pandu puteri remaja(sara aieesya,aina,fatin hanani,thilagesh,aarthi).camp ni

dekat SEKOLAH MENENGAH SAUJANA IMPIAN KAJANG.

Masa dah sampai tu macam biasalah,dirikan khemah..then bahagi kumpulan semua.kumpulan tu bahagi ikut bulan lahir(mine is April)hihi.nama kumpulan: THE AWESOME.but im wondering why cikgu panggil OSOM??lain sangat bunyinya tu.

Hari kedua tu ada macam-macam game la.ada treasure h
unt.but not so treasure laa.macam explore game ada la.paling sakit masa dekat section 5.pusing dulu lima kali then pergi lari isi air.lari macam orang mabuk dah.guys!jangan ingat senang.mat

a aku gelap lepas pusing,jalan macam ketam pun ada.tapi paling aku suka masa

pertandingan memasak kuih tradisonal.kami masak 3jenis kuih.abok-abok,ghee balls dan kuih cara.tapi malangnya kan kami tak menang.orang lain semua buat kuih buah melaka.yang peliknya,kami dapt no4.yang menang-mennag semua buat buah melaka.tak rasa ada something wrong somewhere ke?heee.
apa pun.rasa seronok sangat dapat pergi camp ni.aku
dah reti masak guna kayu api.lepas ni boleh laa dapat lencana lagi(tapi kena buat folio)ni malas ni.

*aku masak kuih abok-abok


*THE AWESOME
*khusyuk mendengar
*pemimpin muda dari kajang high school



*from left:Afrina,Wanda,Puan Sukhainah,Aina,Sara,Fatin,Thila,Arthi




3 comments:

whatcha say ?