Sunday, February 6, 2011

cuit-cuti tahun baru cina



~minggu ni best sangat.balik ke raub,pahang (pergi rumah nenek sedara).okay.petang tu,kami pergi tangkap gambar dekat taman.pemandangan yang cantik :) hijau je.malam tu pula,buat bbq.ada ayam(tentulah)daging,sausage.papa dangan fellani(pelik kan nama adik aku?haha.tak baik kutuk).esok tu pula.pergi mandi sungai dekat Lata Lembik(lata keras takda ke?)air tu gila sejuk ! aku dah la tengah demam.tapi tetap best lah.balik dari mandi sungai u,makan tengahari dekat rumah wanteh.haa.semalam,ada Riang Ria Tahun Baru Cina dekat Bandar Raub,aku pun pergila.nak tengok bunga api je.(tahun lepas ada Ella.satu-satunya pnyayi tempatan yang aku minat)tggu lama gila.oyeah ! dapat angpau darpada YB Dato' Sri Dr. Ng Yen Yen.bersalam lagi.ahah.(kami tak pergi dekat beliau,beliau yang datang dekat kami)lepas habis semua persembahan tu,time untuk bunga api !(hazim tanya aku,ada tak lagu Firework?)bunga api tu memang lah lawa.canti sangat(ibu cakap ibu pernah tengok yang lagi dasyat.meremang bulu roma sampai ibu nangis.uwahh)dan habis.balik..


P/S : sayangilah keluarga anda :)

No comments:

Post a Comment

whatcha say ?