Sunday, February 13, 2011

apa nak jadi?


~emmm.apa nak jadi lah dengan artis sekarang ni..majlis khatam AL-QURAN pakai selendang tutup belakang,depan tak nak tutup ka?nampak jambul yang perang tu..(meluat)colour rambut air wuduk tak sah kan?jadi,camna lah orang tu baca QURAN.pelik lah.(sila rujuk rancangan nona ya.13.2.11)baju terdedah gile ! nampak dia punya .......... diorang ni kenapa lah.bukan artis tu sorang je,dah ramai aku tengok.pakai singkat-singkat.nak ikut barat sangat kenapa?tu lantak diorang ah.budaya dorang.yang orang ISLAM,melayu nak ikut kenapa.tak paham betul lah.mungkin bagi korang benda tu takda apa,biasa-biasa je tapi bukan bagi aku.bagi aku benda cmtuh menjengkelkan.errww.tak kira lah budak sekolah,orang dewasa yang dah reti fikir baik buruk pun pakai juga macam tu.isk.bila keluar ke pavi,time square ke,mata aku akan jadi sakit ! tindik sana,tindik sini.sedarlah diri tu lelaki,bukannya perempuan nak tindik-tindik.sangat teruk.betul cakap cikgu aku,negara makin maju,tapi makin tak bertamadun.saya sokong apa cikgu tu cakap.

RIMA.MELUAT.MENJENGKELKAN.MENYAMPAH.RASA MACAM NAK SEPAK

No comments:

Post a Comment

whatcha say ?