Friday, February 25, 2011

debate !


* I WISH I WIN THE DEBATE COMPETITON


~assalamualaikum.lama tak tulis entri.hehe.busy sangat2!minggu depan ada English Debate Competition!cuak lah.takut tak boleh buat.alamak ! fazira tak boleh masuk debate.tak cukup orang.(dia pergi olahraga MSS ape tah,maklumlah..bukan orang sukan)macam mana ni.risau...tak apalah.cari orang lain.ape pun,doakan aku berjaya :)
..............................................................................................................................................................................
~minguu ni kan,banyak gila homework.exam nak dekat dah kan.
dengan formulae chemist yang panjang berjela.pning kepala.fizik pulak....memang tak tahu nak komen apa.add math?aku sedang bertarung denagn benda tu ! boleh buat.tapi banyak sangat step.ALPHA BETA betullah !
(sejarah,bahasa melayu,english sentiasa best ! )
masa math hari tu,aku dengan fadzilah berdebat pasal 'orang math,orang bahasa'
ala.panjang.malas cerita.sidang redaksi ?
okayy.masa tangkap gambar untuk pelaburan bijak,rasa geram gila.cikgu lambat turun,dah lah ada perjumpaan debate lagi.isk.
petang tu ada perjumpaan pandu puteri !
woah.nadiratul datang sebab takut dengar kata-kata cikgu sivik 'pandai tapi tak aktif koko,nanti tak boleh jugak.susah masuk u nanti'
dah habis
sekian.haha

P/S:semalam reporter berita harian datang rumah.(nak inerview makngah*emilayusof* aku la)kebetulan hari hujan,dan aku baru bangun tidur!tak semena2 ada cahaya yang terang benderang dari luar blik!ingat kilat.rupanya flash.ceyhh.

No comments:

Post a Comment

whatcha say ?