Saturday, March 5, 2011

berinai !


~okay.malam ni malam berinai.buat kolam dengan phen(aunty).haha.berwarna-warni.tak cukup beras warna(guna beras putih pun boleh).lepas kolam dah hampir siap!guess whta?aku kena pakai kan inai dekat kiran phen(pengantin tuu)takda pengalaman yang banyak(cuma baru buat sekali dekat tangan phua)nasib baik jadi tau ! who's next?ramai jugak lah yang aku tolong pakai kan inai..siapa letak inai dekat aku?ahah.baie dengan baik hati menawarkan diri letak inai dekat aku.comel ah corak tu ! suke2.gambar?gambar tak upload lagi.tunggu eh.malam ni dinner ! lagi tak sabar nak bhangra ! huyooo.lama tak bhangra.baju pun dah siap.colour pink dengan biru+hijau+biru hijau.heheh.sekarang nenek2 saya tengah goreng bihun.yummm.okayy.sekian..malam karang update lagi :)

No comments:

Post a Comment

whatcha say ?