Wednesday, March 2, 2011

what a????


~okay.hari ni seatutunya pergi karangkraf (ala.dekat shah alam tu) anjuran KELAB SENI KREATIF.guess what?saya dah bayar.tapi cikgu tak masuk kan nama saya!aku tak kira,i want my money back ! huh.memalukan betul.dah lah dengan tak bawa buku,yalah,sapa nak bawa buku teks pergi rombongan??jadi aku ambil keputusan drastik balik rumah ! isk.tak suka betul situasi macam ni.kalau dah penuh,jangan bagi borang dekat murid.rasa mcam tak nak pergi mana-mana rombongan sekolah.FOBIA.okay,30 minit lepas ada orang bagitau ada dua tempat kosong!haah.apa cerita ni cikgu??perlu ke buat macam tu?saya sangat tak berpuas hati lah.KALAU DAH PENUH TU,JANGANLAH BAGI BORANG LAGI!saya ulang JANGAN BAGI!hhuh.malas dah join pape dengan kelab seni.tak nak dah !

No comments:

Post a Comment

whatcha say ?