Sunday, May 29, 2011

DSLR..BAKAT atau AKSESORI??


~assalamualaikum :)

korang semua pasti dah tahu apa itu DSLR.tak payah la aku nak terangkan lagi kan..dslr ni dah macam satu fenomena dalam kalangan belia hari ni.semua nak melaram dengan benda ni.tapi,kenyakan yang aku tengok,mereka bukannya nak sangat belajr pasal fotografi ni.cuma nak berlagak,nak melaram je.yela.bendu ribu-riban.pasti la korang akan dianggap 'KAYA'paling buat aku mual ialah,pose nak tangkap tu macam professional habis.tapi guna auto jugak.gelak-gelak dekat depan stage.hishh.kacau majlis betul la.rimas tengok.rimas.hahah.tak baiknya kau ni.bukan apa.aku cuma menyampah LA.pada pendapat aku,tak pyah dslr sngat lah kan.kalau dah ada minat,tapi tak mampu guna camera biasa pun boleh.apa salahnya dari kita berpura-berpura minat?lagi satu kan,pada pandngan aku la.camera ini digunakan untuk menagkap gambar..tapi kenapa camera tu ada masuk dlam gambar??hehe.pham-paham kan lah kalau tak paham.pada kawan-kwan kelab fotografi saya,tak ada event ke?jangan hangat-hangat tahi ayam je :)

maaflah andainya ada yang terasa.aku tak tulis ya kalau aku tak nampak.apa yang aku tulis ialah benda yang aku saksikan..
SEKIAN

No comments:

Post a Comment

whatcha say ?