Friday, June 24, 2011

minggu tekanan




~Assalamualaikum pembaca ! minggu ni extraordinary penat.dengan kertas physic tertangguh.last-last cikgu set aku gagal(mana tak gagal,aku sempat ambil paper 3 je).mana nak sempat ambil.baru ja melabuhkan punggung di kerusi,dah kena panggil pergi berlatih pidato.terseksanya lah.baru dapat tahu last minute yang aku dapat masuk peringkat negeri.dah la pidato PNB.pasal kewangan la apa lagi.tunggang langgang aku punya text.nasib baik aku sempat cekau ayat best-best.pertandingan tu lah jauh ya amat.dekat tanjong sepat.morib..jengjengejeng.hari pertandingan : aku dapat last sekali kene persembahkan pidato aku.sempat juga aku memperli pemidato lain yang cakap panjang berjela sampai terlebih masa.haha.aku tak la cakap direct.sempat jugak tu perli-perli orang even dekat atas stage.tapi,after dah selesai pidato,hakim tanya soalan.aku tak dapat jawab.(kesemuanya pasal akaun,yang dah pasti aku tak tahu walau 0.01 peratus tentang pelaburan oleh kerana aku ambil scienece)jadi...aku dapat saguhati.7 orang dapat saguhati.rm100..tak pa.tahun depan aku akan pastikan aku dapat.nak belajar sikit-sikit pasal akaun,ekonomi.tak semestinya belajar science tapi tak tahu apa-apa pasal kewangan.


No comments:

Post a Comment

whatcha say ?