Friday, December 2, 2011

TUDUNG :)



Assalamualaikum :)
Hari ini topik yang aku nak tulis ialah : KETIDAKPUASAN HATI sebab DISKRIMINASI tak boleh pakai tudung.what duhhh...Okay.tidak perlulah aku nak terangkan apa itu tudung.bytheway,aku bukan cakap pasal tudung saji,tudung periuk dan sebagainya.makanya tentulah kau cakap pasal tudung yang kita pakai untuk tutup mahkota berharga kita kaum hawa ni :0

aku selalu denagr orang cakap "ek eleh.orang pakai tudung tak semestinya baik","orang pakai tudung ni ramai dah takda virgin",:orang pakai tudung ni kolot wehh","orang yang pakai tudung ni la aku dok nampak hugging2,kissing2,ewwww.geli i pokk".bukan apaa,dah biasa sangat dengar kutukan sebegitu rupa.aku tahu kau tak bertudung,pakai hott gilaa.nampak semua yang tak patut.tapi perlu ke kau nak compare sampai mcam tu sekali?bila ditegur,mereka yamg kutuk ni cakap,BUAT APA TERASA,KAU TAK BUAT KENN.memang la aku tak buat,tapi apa yang anda cakap itu sangat lah irritating.mind your word la darling hoii.

MY GRAVE IS MY GRAVE.NOT YOURS.pulakk dahh.bila kita advise jangan pakai hott2 sampai tayang benda tak patut.tu pula yang dihamburkan.sangat tak praktikal.korang KUTUK orang pakai tudung,tapi bila orang pakai tudung NASIHAT korang kata macam tu pula.memang la kubur masing-masing punyatapi,saing menasihati tu kan amaln terpuji daripada kutuk mengutuk.

GIRLS,tudung tu untuk tutup aurat,takda ruginya kalau tudung tu tutup rambut yang shiny2,cantyi tu.please jangan bagi alasan rambut kau tak boleh bernafas.pakai tudung boleh hindarkan rambut anda terkena sinaran UV,habuk-debu pun tak lekaat dekat rambut yu olls yang canti bagai nak rak tuu.

KENAPA KALAU NAK KERJA DEKAT RETAIL TAK BOLEH PAKAI TUDUNG?KENA TAYANG-TAYANG BARU ADA ORANG NAK BELI PRODUK KE?weehh.kita kan negara ISLAM.why that such of rules wujud hah?okay.itu sahaja yang aku nak persoalkan setakat ni.fikirkanlah.GIRLS yang selalu dok kutuk orang pakai tudung,stop kayhh.perempuan mana yang tak cantik pakai tudung.lagi sweet.berduyun ornag masuk minang nanti.hohoho.merapik pula.

TUDUNG IS THE BEST INVENTION EVER

1 comment:

  1. Yup..setuju..sesuatu perkara kalau dijaga akan indah.

    ReplyDelete

whatcha say ?