Sunday, February 19, 2012

KAWAD KAKI SEKOLAH 2012


ALIA WANDA NAZRI



Aww.That's cute ...


Happy Terlebih


~Assalamualaikum.well hello there!woaahh.dah lama tak buat entri.busy ya amat.kawad,pidato + homework sebeban.okay-okay.nak cerita pasal kawad kaki dan formasi.im sure setiap sekolah ada pertandingan ni.tahun ni aku jadi Ketua Platun(ala..yang kena jerit-jerit tu) bytheway,tahun lepas kami Naib Johan,cer teka tahun ni apa?of course laa JOHAN Bangga lettew...

Nak dijadikan cerita,commander asal cedera.salah urat masa buat star jump (ohh bagaimana ni) then aku pula jadi mangsa(as mereka kata suara aku kuat) phewwwwww.okeng,baru sehari belajar nak command.nasib baik boleh.tapi dah berpeluh-peluh.Pegawai KAPA tu siap boleh perasan lagi kepanikan,kenervous-an aku.ececeh.masa melapor nak minta izin keluar litar,beliau cakap pergerakan kami ada improvement yang sangat banyak.

Kami ingat kami akan kalah.Tapi,tuah ayam nampak di kaki tuah manusia siapa yang tahu.At last Pandu Puteri diumumkan sebagai JOHAN Bahagian NGO.uuuupppp.wait a minute,mungkin kami tak setanding dengan kadet-kadet lain.sebab kami ada lah badan persatuan yang lebih ke arah kerja amal,bukan ganas-ganas macam yang lain.tapi kami dah buktikan kami boleh!!!kami bukan lagi budak-budak perempuan yang sekadar belajar makeup,bakar cake dan sebagainya.WE ARE TOTALLY MORE THAN THAT!harap tahun depan ramai yang masuk Girls Guide.Seronok masuk Girls Guide,macam-macam boleh belajar.

P/S: 3 hari aku tak masuk kelas.Homework menanti ;]

No comments:

Post a Comment

whatcha say ?